Χτίσε Ένα Αυθεντικό Brand: Βήματα για να Ξεχωρίσεις με Στρατηγική
Ξεκινάς τώρα το Branding σου; Θέλεις να κάνεις τη διαφορά και να ξεχωρίσεις; Έλα να σου πω τι θα έκανα εγώ αν ήμουν στη θέση σου...
Πρώτα απ' όλα, πρέπει να ξέρεις τι κάνει το brand σου μοναδικό. Τι το ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό; Για να το πετύχεις αυτό, χρειάζεται να κάνεις μια ειλικρινή και βαθιά ανάλυση της θέσης σου στην αγορά.
Ξεκίνα με την κλασική αλλά πανίσχυρη SWOT ανάλυση. Μια ανάλυση που αποκαλύπτει τα δυνατά και αδύνατα σημεία σου, καθώς και τις ευκαιρίες και απειλές που αντιμετωπίζεις.
Strengths: Τι κάνεις καλύτερα από τον ανταγωνισμό; Πού λάμπει το brand σου;
Weaknesses: Τι χρειάζεται βελτίωση; Ποιοι παράγοντες σε κρατούν πίσω;
Opportunities: Ποιες νέες αγορές ή τάσεις μπορείς να εκμεταλλευτείς;
Threats: Τι κίνδυνοι υπάρχουν; Πώς θα τους αντιμετωπίσεις;
Το brand σου δεν είναι για εσένα, είναι για το κοινό σου. Χτίσε κάτι αυθεντικό που θα τους αγγίξει πραγματικά.
Μην ξεχνάς το κοινό σου.
Ποιοι είναι οι άνθρωποι που απευθύνεσαι; Τι πραγματικά θέλουν από εσένα; Το brand σου δεν είναι για εσένα, αλλά για αυτούς. Το μήνυμά σου πρέπει να τους αγγίξει. Μάθε τον ανταγωνισμό σου. Δες τι κάνουν σωστά και πού μπορείς να το κάνεις καλύτερα.
Χτίσε κάτι αυθεντικό.
Κάτι που θα συνδεθεί πραγματικά με το κοινό σου και θα τους μείνει. Θυμήσου, το συναίσθημα είναι αυτό που κάνει τη διαφορά και μένει ανεξίτηλο.
Αν χτίζεις ένα brand που είναι αληθινό, μοναδικό και γεμάτο συναίσθημα, θα κάνεις τη διαφορά.